czwartek, 13 stycznia 2011

Panterkowy zestaw, kolczyki+bransoletka


Do wykonania takiego zestawu będzie nam potrzebne:
1,5 l butelka pusta
klej (ja użyłam kropelki, ale można użyć specjalnego kleju do tkanin, nie zniszczy materiału)
plastikowe kolczyki koła
materiał którym owiniemy bransoletkę i kolczyki


1. Z butelki wycinamy podstawę naszej bransoletki - 2 obręcze tej samej szerokości, to jak szerokie będą zależy od nas-taka szeroka będzie nasza bransoletka


2. Przecinamy obie obręcze i na ręce dopasowujemy sobie wielkość naszej bransoletki - tak aby móc ją swobodnie ściągać, pamiętajmy że dojdzie jeszcze materiał i będzie ona nieco węższa niż przed przymiarką. Sklejamy przymiarkową obręcz, na nią nakładamy drugą i sklejamy obie.




3.Wycinamy długi pasek materiału szerokość ok 10 cm, brzegi składamy do środka, żeby wyglądało estetyczniej, można skleić materiał ale nie koniecznie, i owijamy materiałem szkielet bransoletki, robimy to nieco pod skosem. Nie zapomnijmy przykleić początku materiału do podstawy bransoletki. Na końcu również podklejamy.




4. Kolczyki owijamy materiałem podobnie jak bransoletkę tylko nieco węższym paskiem i na końcu sklejamy.
Panterkową bransoletkę zrobiłam dużo wcześniej tzn zanim postanowiłam założyć bloga, a robiąc ją niestety nie robiłam zdjęć, stąd w zdjęciach pokazowych widnieje inny materiał. zaznaczam jednak że wszystkie zdjęcia są wykonane przeze mnie, jeśli coś jest niejasne proszę pisać. A oto pokazowa bransoletka:

1 komentarz: