czwartek, 13 stycznia 2011

Wypadałoby się przedstawić... ;)

Witam wszystkich zainteresowanych (jak i tych mniej) na moim blogu, jestem Ania :-) przez kilka dni biłam się ze sobą czy BLOG to na pewno dobry pomysł dla osoby, która ani nie pisze wierszem, a z językiem polskim to zawsze była na bakier, jak i resztą przedmiotów w liceum-taka już moja natura...punkowa...zawsze chodziłam swoimi ścieżkami ;-) dopiero na studiach polubiłam się uczyć , ale też bez przesady :-P . Studia skończone... oczywiście pozytywnie...
 ...A teraz nuda...
Jako że po studiach na bezrobociu mam jej od groma :-) , i monotonne życie jakie prowadzę (czyt. sprzątanie, gotowanie, szukanie pracy-to ostatnie jest strasznie trudne w mojej mieścinie która kilkadziesiąt lat temu została okrzyknięta miastem bezrobotnych) daje mi powoli w kość, postanowiłam zabić czas i trochę mojej samotności tym niekonwencjonalnym sposobem jakim jest właśnie blog.
Od dziecka kręciło mnie przerabianie, szycie, majsterkowanie (głownie przy ciuchach, ozdobach, dodatkach), moimi pierwszymi dziełami były skarpetki i różne ubranka dla kota, psa O.o ....(biedne zwierzątka)... dałam sobie jednak na kilkanaście dobrych lat z tym spokój bo niestety nie miałam maszyny do szycia, a do osób cierpliwych raczej nie należę więc ręczne szycie doprowadzało mnie, delikatnie mówiąc, do szału :)
Ale teraz to się zmieniło... :)
Od niecałego miesiąca jestem szczęśliwą posiadaczką maszyny do szycia! :-) i chciałabym tu zamieszczać swoje dzieła, głównie będą to przeróbki ciuchów, jestem zwolenniczką SH, a właściwie to chyba jestem od nich uzależniona :-O , przy pomocy własnej wyobraźni oraz innych stron/blogów o tematyce DIY, postaram się zaprezentować Wam jak małym kosztem, zrobić coś fajnego z niczego.
Moją kolejną pasją jest gotowanie, więc czasem wrzucę jakiś mój przepis...
Rozpisałam się jak nigdy... a teraz muszę wrócić do obowiązków domowych... ;-) ale jak dobrze pójdzie dziś może wrzucę coś z moich dzieł ;-) wraz ze sposobem wykonania, ale nie obiecuję...
Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz