czwartek, 20 stycznia 2011

Hmmm....

... I znów zima za oknem.... właściwie nie ma się co dziwić w końcu mamy styczeń... ale już było tak ciepło i wiosennie i miałam bardzo malutką nadzieję że tak już zostanie i będzie tylko lepiej...tzn cieplej :)  no ale cóż... zima też swój urok ma, w końcu dzieci mają ferie, a ferie bez śniegu to trochę lipa :-P
...przytachałam dziś ze sklepu z ekskluzywną odzieżą całą torbę szmat :) jakieś 20 sztuk za 15 zł :) w tym kawał ciemnego tiulu i różne ciuszki na przeróbki...teoretycznie mam zajęcie :) ale w praktyce trochę brak mi pomysłów...
Wczoraj przyszły mi moje zakupy które zrobiłam w niedziele :) min. centymetr nowy, igły, nici szpulki... musiałam powiększyć pudełko na bibelotki krawieckie... później wrzucę zdjęcia... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz