środa, 28 sierpnia 2013

SPOSÓB NA STARE SPODNIE - DZWONY ----> CZYLI ZRÓB SOBIE RURKI W PÓŁ GODZINY:)

Nareszcie zebrałam się do jakiegoś szybkiego DIY :)
Podczas porządków wygrzebałam z szafy stare spodnie, które tylko zajmowały mi miejsce, postanowiłam coś z nimi zrobić i jako że lato ma się już ku końcowi nie będą to szorty :P
Jest to bardzo prosty i szybki sposób na przerobienie dzwonów na rurki :)
Potrzebujemy:
1. Spodnie dzwony
2. Nasze rurki
3. Szpilki
4. Nożyczki
5.Maszyna do szycia
6. Pisak do ubrań/mydełko

Do dzieła :)
 1. Przewlekamy na lewą stronę naszą ofiarę :P
 2. Przykładamy nasze rurki do dzwonów, w celu przeniesienia szablonu :) odrysowujemy rurki na naszych dzwonach. Ja miałam tylko do odrysowania dolną część nogawek, do wysokości kolan :)
 3. W miejscu gdzie odrysowaliśmy linię, wbijamy na całej długości szpilki
 4. Możemy przewrócić na prawą stronę żeby zobaczyć czy wszystko gra :)
 5. Szyjemy, najlepiej podwójnie, wzdłuż linii którą narysowaliśmy.
 6. Można dokonać przymiarki :) jeśli jest ok odcinamy nadmiar materiału
 7. Tak to wygląda:
 8. Przy okazji, po 2 latach, olśniło mnie że moja maszyna ma ścieg owerlok :P (J)
Obszywamy boki żeby się nie strzępiły


WŁALA :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz